TOTÁLNÍ PŘILNAVOST. BEZ KOMPROMISŮ
- O 2,8 metrů kratší brzdná vzdálenost na mokru oproti průměru konkurence*.
- O 3 metry kratší brzdná vzdálenost na suchu oproti průměru konkurence*.
- Dezén šetřící palivo: o 30% lepší než předchůdce*.
- Nižší hlučnost
*) Technické vlastnosti mohou být k dispozici pouze u vybraných rozměrů, více informací najdete v našem vyhledávači pneumatik.
EU HODNOCENÍ VÝKONNOSTI
A-C úspora paliva
Úspora paliva je závislá na valivém odporu pneumatiky. Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože k odvalování vyžaduje méně energie.
A-C přilnavost za mokra
Přilnavost za mokra je míra schopnosti pneumatiky brzdit na mokré vozovce.
A-B vnější hluk
Parametr udávající vnější hluk vydávaný pneumatikou, který se měří v decibelech.
CO VÁM PNEUMATIKA PŘINÁŠÍ?
HLAVNÍ VÝHODY
- KONSTRUKCE ŠETŘÍCÍ PALIVO – Sport BluResponse využívá aerodynamický tvar a nízkoteplotní směs ke snížení valivého odporu o 30% oproti svým předchůdcům*. To znamená průměrnou úsporu nákladů na palivo 100 € za rok*.
- KRATŠÍ BRZDNÁ VZDÁLENOST – Inovativní bloky od Dunlop zkracují brzdnou vzdálenost na suché i mokré vozovce. Tyto výjimečně tuhé bloky, navržené pro ostrou jízdu, zvyšují kontakt s povrchem vozovky při brzdění.
- NIŽŠÍ HLUČNOST – Uzavřené ramenní drážky potlačují emise hluku pro tišší a pohodlnější jízdu.
- VYNIKAJÍCÍ VÝKON NA MOKRU – Model Sport BluResponse používá polymerovou směs pro lepší přilnavost a ovládání na mokré vozovce. Větší středové drážky na běhounu rychle odvádějí vodu a tak snižují riziko aquaplaningu.
* Tested by TÜV SÜD Automotive in September 2012 by order of Goodyear Dunlop. Tyre Size: 205/55 R16 91V; Test Car: VW Golf; Test Locations: Mireval (FR), Papenburg (D) and Garching (D); Report No. 76249744
TECHNOLOGIE
- SPECIFICKÁ PATNÍ OBLAST – Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky.
Výhody: Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost - BEZEŠVÝ PÁS (JLB) – Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.
Výhody: Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení - TECHNOLOGIE MAXIMUM FLANGE SHIELD (MFS) – Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.*
Výhody: Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech - MULTIPROFILOVÝ BĚHOUN (MRT) – Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.
Výhody: Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách - ASYMETRICKÝ DEZÉN BĚHOUNU – Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.
Výhody: Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu - ROVNĚJŠÍ PROFIL BĚHOUNU – Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.
Výhody: Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha - PROMĚNNÝ OBJEM HMOTY DEZÉNU – Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.
Výhody: Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení